موفقیت ، امید ، سرگرمی

...این وبلاگ سعی داره تا با ارئه راهکارهای زیبا شما را به زندگی خوب دعوت کنه ...

 

بهداشت و سلامت
روشهای جلوگیری از عفونت تناسلی در زنان قسمت 2:
1.پس از ادرار کردن و اجابت مزاج همیشه از سمت جلو به طرف عقب ، توصیه بهداشتی برای جلوگیری از عفونت دستگاه تناسلی خانم ها خود را بشویید ، این کار از رانده شدن باکتری ها ی انتهای دستگاه گوارش به ناحیه ی تناسلی جلوگیری می کند .
2. در طی روز لباس های زیر با جنس الیاف نخی به تن کنید . از پوشیدن لباس های تنگ مانند شلوار جین ، جوراب شلواری و مایو به مدت طولانی اجتناب کنبد . لباس های گشاد و راحت به تن کنید و برای شستشوی لباس های زیر خود شوینده های غبر معطر و ملایم بکار ببرید .
3. کاندوم ها و دیافراگم ها ی از جنس لاتکس و ژل های اسپرم کش در برخی از زنان حساسیت و تحریک ایجاد می کند ، این افراد باید از سایر روسهای جلوگیری از بارداری استفاده کنند . همچنین در حین مقاربت از لغزنده کننده های محلول در آب غیر معطر استفاده کنید .
4. لباس های زیر خود را حداقل هر یکروز در میان عوض کنید .
5. از پودر تالک در اطراف ناحیه ی تناسلی استفاده نکنید ، زیرا پودر تالک رطوبت را در خود نگه می دارد .
بقیه موارد در شماره بعد وبلاگ  
 

+نوشته شده در شنبه 21 بهمن 1391برچسب:,ساعت19:48توسط اصغر محمودی | |

 

بهداشت و سلامت
روشهای جلوگیری از عفونت تناسلی در زنان قسمت 1:
شایع ترین علت مراجعه زنان به متخصص بیماری های زنان ، عفونت های ناحیه واژن و با شیوع کمتر رحم و لوله هاست . این بیماران اغلب به دلیل علائم همراه و گاه تکرار این علائم یا طولانی شدن علائم مراجعه می کنند .
گروهی از این بیماری ها مانند سوزاک و سیفیلیس و تبخال های تناسلی است که معمولا ً عوارض و درمان های بیشتری دارند ، صرفا ً از طریق تماس های جنسی منتقل میشوند ، اما آنچه مدنظر ماست گروهی از بیماری های عفونی هستند که خانم ها در طی زندگی ، حداقل 1 بار به یکی از آنها دچار شده و عوارض و درمان های ساده تری دارد . به التهاب و عفونت مجرای تناسلی ، واژینیت می گویند .
اما عزیزان ، نکات جهت جلوگیری از بیماری های تناسلی در زنان چیست ؟ ان شاا... در شماره ی بعد بهشون خواهم پرداخت ...
 

+نوشته شده در یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:,ساعت18:3توسط اصغر محمودی | |